Ағылшын тілін оқыту



ЖОСПАР

Кіріспе——————————————————————————————3

І. Ағылшын тілін оқытуда дифференциалды жұмыс жүргізудің теориялық негіздері————————————————————————5

1.1 Ағылшын тілін оқытудың тарихы—————————————————5
1.2 Ағылшын тілі сабағында дифференциялық жұмыс жүргізу арқылы ойлау қабілетін дамыту—————————————————————————-8
1.3 Ағылшын тілі сабағында ойлау қабілетін дамыту барысында электрондық оқулықты пайдалану——————————————————12

ІІ. Ағылшын тілі сабағында дифференциалды және жеке жұмысты ұйымдастыру арқылы оқушылардың ойлау қабілетін дамыту—————14

2.1 Ағылшын және қазақ тіліндегі мақал – мәтелдерді оқыту арқылы оқушының ойлау қабілетін дамыту ерекшеліктері———————————14
2.2 Ағылшын және қазақ тілдеріндегі синонимді фразеологизмдердің лексика-семантикалық ерекшеліктері————————————————-21

ІІІ. Практикалық бөлім: мақал-мәтелдерді сабақта қолдану—————25

3.1 Ағылшын сабағында оқушылармен жеке және дифференциалды жұмыс жүргізуге байланысты ашық сабақ өткізу——————————————-25

Қорытынды———————————————————————————28
Пайдаланылған әдебиеттер———————————————————-30


Бөлім: Педагогика

Добавить комментарий