3D studio MAX көмегімен объектілерді модельдеу



МАЗМҰНЫ

Кіріспе

Системалық сұраныстар

Үш өлшемді сценаларды модельдеу,анимациялау және визуализациялау

Модельдеу

Жарық көздері мен камералар

Анимациялау жолдары

Қорытынды

Қолданылған әдебиттер

Кіріспе

ХХ ғасыр аяғы индустриялық эраның аяқталуымен және ақпараттық экранға өтуімен белгілі. Осыған байланысты ақпаратты ала білу, оны өңдеу және оны керекті жерде қолдану – цивилизацияның дамуының керекті шарты.

10 жылдан астам мектеп бағдарламасына жаңа пән енгізілді. Ол оқушыларды ақпараттық ортада тіршілік ету шарттарына дайындауда қарапайым емес рөл атқаратын «Информатиканың негіздері және есептеуіш құралдар» деп аталады. Алайда, ақпараттық технологиялардың зымырап дамуына байланысты осы пәнге біздің көзқарасымызды өзгертеді.

Кәзіргі заманға сай программалардың қуатты ағымы соңғы 1-2 жылда ақпараттық құралдармен қолданып білуі көп адамдарға актуалды болып келіп қалды.

Информатика – бұл ақпаратты алумен, сақтаумен, өзгертумен, берумен және қолданумен байланысты ғылыми білімнің бөлімі. Информатиканы оқу тек жұмыс принциптері мен ЭЕМ-ның қолданылуын ғана оқытып қоймай, тағы адамдармен және қоршаған ортамен байланыстқанда информацияны беру заңдылықтары мен әдістерін де оқытумен байланысты болйп келеді.

Кәзіргі заманға сай информатиканы оқудың қиындылығы – жаңа ЭЕМ-ді құрастырудың үзіліссіз прогресінде, және де қайта өңдеудің, жинақтаудың, ақпаратты берудің және қамтамасыздандырудың әдістерінің дамуында. Сондықтанда информатика ғылыми дамушы дисциплина болып саналады. Оның дамуы біздің көз алдымызда болып отыр.


Бөлім: Информатика

Добавить комментарий