Жалақы есебін автоматтандыру



Мазмұны

Кіріспе……….3

1.Есептің алгоритмі……..5

2.Теориялық бөлімі

2.1 Мәліметтер базасын ұйымдастыру………6

2.2 BDE Administrator …………9

2.1 Мәліметтер базасының кестесін құру ……..11

2.4 Кестенің қасиетін беру ……………12-20

2.5 Paradox форматының кестелері …..20-34

Қорытынды ……..33

Қолданылған әдебиеттер ………..33

Қосымша ……..36

Кіріспе

Әртүрлі ұйымдардың табысты жмыс жасауы үшін ақпаратты жүйенің дамығанын талап етеді. Сондада сол деректермен автоматтандырылған жинауды өңдеуді және монипуляциялауды іске асырады.

Ғылыми прогресс — білімнің жоғарылауымен және ақпарат көлемінің көп болуымен сипатталады. Мұндай кең көлемдегі ақпараттарды басқару көп қиындық әкелері сөзсіз. ХХІ ғасыр жаңа технологияның пайда болуы, оның жедел өсуі мұндай мәселелерді шешуге жол ашты. Оны шешудің ең тиімді жолы — автоматтандыру. Қазіргі кезде біздің елімізде, шет елдерде де ақпараттарды автоматтандыруды кеңінен қолданады, оларды пайдаланылу салалары өте көп. Мұндай күрделі ақпарттарды автоматтандыру жүйелерді реттеу функциясын және алдыға қойылған тапсырманы шешу әдісін талдау қызметін атқарады.

Автоматтандыру – техникалық құрал-жабдықтарды, сондай-ақ энергияны, материалды және ақпаратты алу, түрлендіру, жеткізу, пайдалану процестеріне адамның тікелей не ішінара қатысуын босататын экономикалық материалдық тәсілдермен басқару жүйесін пайдалану. /1/

Онда:

1) технологиялық, энергетикалық, көліктік, тұрмыстық-өндірістік процестер;

2) Күрделі агрегаттарды, кемелерді, ғарыш кемелерін, өндірістік құрылыстар мен кешендерді жобалау;

3) Цехты, мекемені, сондай-ақ әскери құрамалар мен бөлімшелерді ұйымдастыру, жоспарлау және басқару;

4) Ғылыми-зерттеулер, медициналық және техникалық диагностикалау сапасын жақсарту, статистика деректерін өңдеу және есепке алу, бағдарламалау, инженерлік есептеулердің барлығы автоматтандырылады.

Жалпы автоматтандыру — адамды материалдар, ақпараттарды жеткізу, өңдеу, сақтау, пайдалану процестерінен босату мүмкіндігіне ие

Мәліметтер базасы деп деректердің электронды сақтаушысын айтады. Оларға қатынас бір немесе бірнеше компьютерлер көмегімен іске асады.Әдетте деректер базасы деректерді жасау үшін жасалады.

Автоматтандырудың мақсаты — еңбек өнімділігі мен өнім сапасын арттыру, жоспарлау, басқару жұмыстарын тиімділендіру, денсаулыққа зиянды жұмыстардан адамды босату

Мәліметтер базасы ақпаратты және де мәліметтерге ыңғайлы тез кіруді қамтамасыз етеді. Мәліметтер базасы өзінен белгілі бір ережелерге сай құрылған деректер жиынтығын құрайды. Дректер базасындағы ақпарат :

  • Қайшылықсыз

  • Артықсыз

  • Тұтас болуы керек

Мәліметтер базасын басқару жүйесі деректер базасын құруға , толтыруға, жаңартқанға, жоюға арналған прогаммалық жабдық болып табылады.

DELPHI жүйесі деректер базасын басқару жүйесі болып табылмайды, егер сөздің тура мағынасын алатын болсақ бірақ толық МББЖ (Мәліметтер базасын басқару жүйесі ) мүмкіндіктеріне ие. Ұсынылып отырған DELPHI құралы жергілікті және тораптық деректер базасын құрып және оның ішінде жұмыс істеуге және кез келген деректер базасымен жұмысч істей алатын қолданба құруға мүмкіндік береді.

Жергілікті МББЖ барлық бөліктері қолданушы компьютерінің деректер базасында орналасады. Егер бір мәліметтер базасына бірнеше қолданушылар бір мезгілде қатынас жасаса әрбір қолданушының компьютерінде өзінің жергілікті МББЖ -нің көшірмесі болуы керек.

Есептің қойылымы

Программаға арналған негізгі шарттар және орындау жолдар

Бұл курстық жұмыстың мақсаты- деректер базасын құру және онымен жұмыс істеу.Олардың қарым-қатынасын құрып,оларға қойылған талаптарды жүзеге асыру. Қатынастар құру барысында “Реляциялық алгебра”- операциясын қолдандық. Қатынастарда келесі шарттар орындалуы тиіс:

  1. Атрибуттарға есім берілуі керек және олардың құрылымы біртекті болуы тиіс.

  2. Жолдың реттілігі маңызды емес.

  3. Атрибуттардың реттілігі маңызды емес.

  4. Қайталанатын жолдары болмауы тиіс.

Сонымен қатар біз SQL-тілін қолдануымыз керек. Бір маңызды қасиет SQL-тілі тек “Реляциялық алгебра” оперциясында ғана істейді. Осы жұмысты іске асыру алдында, қатынас құру схемасын сызып ақиқатқа жақын жолын таңдадық. Оның ең тиімді жолы екі кестені қолдану болып табылады.

Біздің курстық жұмысымыздың тақырыбы бойынша, яғни жалақыны есептеуді автоматтандыру жумысын анықтау үшін мен DELPHI програмасы арқылы есептеу жумысын автаматтандыруға тырыстық. Әрине қазіргі ғылыми техникалық прогресстің дамып келе жатқан уақытында жалақыны есептеудің автоматтандырылған жуйесінің бірнеше турлері бар Мыс: 1С бухгалтерия , С+,С++,т.б Сонда біз өз жумысымыз арқылы DELPHI прогаммасы арқылы қызметкерлердің мәліметтерін пайдала отырып , жалақысын автоматтандыруға тырыстық.

2. Есептің алгоритмі

Енді осы жүмысты орындау барысында қандай іс әрекет орындағандығым туралы мәлімет бере кететін болсам, ең біріншіден, ВDЕ Administrator ды ашып біздің мәліметтер базасына керекті драйверді таңдаймыз ( STANDART).Диалогтық терезенің оң жағында PATH параметрінде құрылған каталогтың жолын көрсетеміз .

Екіншіден деректер базасын құру үшін ең алдымен Database Desktop арқылы бізге керекті кестелер құрамыз. Сонымен қатар бас кестенің қосымша кестелермен байланыстыру үшін бас кестеде екінші индекстерді тағайындау керек. Бас кестені қосымша кестелермен байланыстыру керек. Барлық құрылған кестелер ВDЕ Administrator-да көрсетілген каталогқа сақтау керек

3. Содан кейін DELPHI-ге кіріп кестелер менюі бар жаңа форманы жасаймыз, және сақтаймыз.

Төртіншіден, DELPHI-де кестелерді байланыстыру үшін DataModule-ді құрамыз, сақтаймыз.

Бесінші әрбір кестеге формаларды жасаймыз,проекті саөтаймыз.

6. Кестені және SQL тілін пайдаланып құжаттар мен есеп беруді құрастырамыз.

7. Жаңа формаларға инструкцияны және автор туралы мәліметтерді енгіземіз.

8. Барлық жасалған формаларды проектің ішіне сақтаймыз.


Бөлім: Информатика

Добавить комментарий